قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی نموداری مصوب 1318

قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی نموداری مصوب 1318

کتاب الکترونیکی

2,000 تومان
نسخه نمونه دانلود از اپلیکیشن
5
2 هزار

قانون مهم‌ترین نوشته، در علم حقوق است. دانشجویان رشته حقوق در طول دوره کارشناسی و تحصیلات تکمیلی و در آزمون‌ها همیشه در پی فهم متن قانون و در پی آن استنباط و تفسیر صحیح آن هستند و بعدها نیز در مشاغل حقوقی در پی فهم و انطباق مسائل با قوانین بر می‌آیند که مهمترین دستاویز همین متن قانون است. پس بی‌شک متن قانون مهم‌ترین مرجع برای همه جویندگان علم حقوق است که آنها را به تفسیر و استنباط صحیح و انطباق و کاربرد آن رهنمون می‌سازد. بنابراین، باید ابتدائاً تلاش کرد که متن قانون که شامل عبارات و کلمات و واژگان مورد نظر مقنّن است، درست و صحیح خوانده و درک شود.

در پی این هدف، نشر چتردانش سری کتاب‌های قوانین نموداری را به چاپ رسانده است. در این کتاب‌ها قوانین بدون کوچک‌ترین دخل و تصرف و جا به جایی در متن آنها به شکل نموداری و نوینی ارائه شده است و همچنین کلمات با اهمیت و قیود تأکیدی را به شکل برجسته و روشن مشخص کرده است که باعث درک بهتر قانون شده است. نکته مهم دیگر تعیین میزان اهمیت و پرکاربرد بودن مواد قانونی در آزمون‌ها است که با نشانگری در کنار شماره ماده قانون مشخص شده است که دارای 4 وضعیت است. جعبه نشانگر ندارد به معنی اهمیت پایین آن ماده است. نشانگر با یک خانه به معنای با درجه معمولی یا متوسط، نشانگر با دو خانه به معنای تعیین ماده مهم و نشانگر 3 خانه‌ای مشخص‌کننده مواد با درجه اهمیت خیلی زیاد و پرکاربرد است. ویژگی مفید دیگر این کتاب این است که آراء وحدت وریه و نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه که از اهمیت بالایی برخوردارند تا حد امکان در جای مناسب و ذیل ماده مرتبط آورده شده است.

سری کتاب‌های قوانین نموداری برای دانشجویان رشته‌ حقوق در تمامی مقاطع و گرایش‌ها، صاحبان مشاغل حقوقی و هر فردی که خواهان آن است که متن قانون را بفهمد بسیار مفید است و برای داوطلبین آزمون‌های حقوقی این کتاب‌ها می‌تواند بهترین مرجع برای مراجعه به مواد قانونی و یادگیری طریقه صحیح خواندن و فهمیدن و اهمیت آنها باشد که آمادگی بیشتری را جهت شرکت در آزمون‌های حقوقی فراهم می‌کند.

در این کتاب، قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی مصوب 1318 به شکل نموداری و بدون کوچک‌ترین دخل و تصرفی به شکل نوین طراحی و چاپ شده است.


از ویژگی‌های کتاب‌های قوانین نموداری:

- متن دقیق قانون، بدون کوچک‌ترین دخل و تصرفی در متن قانون؛

- طراحی نوین نموداری برای فهم بهتر قانون؛

- برجسته‌سازی و مشخص نمودن واژه‌های با اهمیت و قیود تأکیدی مورد نظر مقنّن؛

- تقویت بنیه علمی با خواندن و فهمیدن درست قوانین؛

- انسجام و نظم ذهنی و آمادگی بیشتر برای آزمون های حقوقی؛

- فهم بهتر مصادیق احصایی و تمثیلی در مواد قانونی؛

- تعیین میزان اهمیت مواد قانونی با نشانگر در کنار مواد قانونی.

قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی مصوب 1318

مبحث اول: سازمان اداره تصفیه
مبحث دوم: اقدامات تأمینی اداره تصفیه
مبحث سوم: دعوت بستانکاران
مبحث چهارم: اداره اموال
مبحث پنجم: رسیدگی به مطالبات
مبحث ششم: تصفیه
مبحث هفتم: تقسیم وجوه حاصله از فروش
مبحث هشتم: خاتمه ورشکستگی
مبحث نهم: مقررات مالی
مبحث دهم: مقررات مخصوص

نظرات

م
مرتضی کاظمی
1399/08/02

سلام ممنون از زحمات و خداقوت امیدوارم هر روز کارِتون رو توسعه بدید وتداوم حفظ کیفیت داشته باشید؛ لطفا یک قابلیت در نسخه ios قرار بدید ، که همه محصولاتی که می خواهیم رو به سبدمون اضافه کنیم و همه رو یکجا پرداخت کنیم و مثل الان مجبور نباشیم هر کدام را جداگانه خرید کنیم! :(

از میان کتاب ها مشاهده همه